relaku menunggumu seribu tahun lama lagi


Biar berputar ke arah selatan ku tak putus harapan. Seribu Tahun Imran Ajmain.


M I N 20 On Instagram Selama Cover Lagu Takpernah Lebih Dari Seminit Tapi Ramai Request So Nahh Sory Kalau Banyak Kurang Btw Tqsocmuch Zarul Banyak Bantu

Biar berputar utara selatan.

. Adakah engkau tahu ini cinta. Relaku menunggumu seribu tahun lama lagi Tapi benarkah hidup aku akan selama ini Biar berputar ke arah selatan ku tak putus harapan Sedia setia Relaku mengejarmu seribu batu jauh lagi Tapi benarkah kaki ku-kan tahan sepanjang jalan ini Biar membisu burung bersiulan terlelah gelombang lautan. Dm relaku menunggumu G C seribu tahun lama lagi Dm Tapi benarkah hidup aku G C Akan selama ini Dm E Am Biar berputar utara selatan F Dm Ku tak putus harapan E Am Sedia setia 2nd verse.

Tapi benarkah hidup aku akan selama ini. Gm F Gm D F Gm Cm Relaku menunggumu F Bb Seribu tahun lama lagi Cm Tapi benarkah hidup F Bb Aku kan selama ini Cm D Gm Biar berputar ke arah selatan C Cm Ku tak putus harapan D Gm Sedia setia Cm Relaku mengejarmu F Bb Seribu batu jauh lagi Cm Tapi benarkah kakiku F Bb Kan. Lagu original Imran AjmainLink asal.

0 View save list. Biar berputar ke arah selatan ku tak putus harapan. Relaku mengejarmu seribu batu jauh lagi.

Rela ku menunggu mu seribu tahun lama lagi. _____ Intro Am G Am 1st verse Dm relaku menunggumu G C seribu tahun lama lagi Dm Tapi benarkah hidup aku G C Akan selama ini Dm E Am Biar berputar utara selatan F DM Ku tak putus harapan E Am Sedia setia 2nd verse Dm Relaku mengejarmu G C Seribu batu jauh lagi Dm Tapi benarkah kaki aku G C Kan Tahan sepanjang jalan ini Dm E Am. Relaku mengejar mu seribu batu jauh lagi.

Lagu nyanyian Anis Syazwani - Seribu Tahun. Biar membisu burung bersiulan terlelah gelombang lautan. Biar membisu burung bersiulan.

Tapi benarkah kaki ku-kan tahan sepanjang jalan ini. Relaku menunggumu F B Seribu tahun lama lagi Cm Tapi benarkah hidup F B Aku kan selama ini Cm D Gm Biar berputar ke arah selatan C Cm Ku tak putus harapan D Gm Sedia setia Cm Relaku mengejarmu F B Seribu batu jauh lagi Cm Tapi benarkah kakiku F B. Relaku menunggumu seribu tahun lama lagi.

To suggest a correction to the tab. Relaku menunggumu seribu tahun lama lagi Tapi benarkah hidup aku akan selama ini Biar berputar ke arah selatan ku tak putus harapan Sedia setia. Tapi benarkah hidup aku akan selama ini.

Relaku mengejarmu seribu batu jauh lagi. Chord Imran Ajmain Seribu tahun - Am Ver. Dm Relaku mengejarmu G C Seribu batu jauh lagi Dm Tapi benarkah kaki aku G C Kan Tahan sepanjang jalan ini Dm E Am Biar.

Ada kah engkau yakin ini cinta. Relaku mengejarmu seribu batu jauh lagi. Jangan lupa saksikan Music Video Seribu Tahun daripada Imran Ajmain Link.

Relaku mDmengejarmu SeribGu batu jaCuh lagi Tapi benDmarkah kaki aku Kan TahGan sepanjanCg jalan ini Biar meDmmbisuE. Relaku mengejarmu seribu batu jauh lagi Tapi benarkah kaki ku-kan tahan sepanjang jalan ini Biar membisu burung bersiulan terlelah gelombang lautan Ku masih setia. Senarai Chord Imran Ajmain.

Am G Am 1st verse. Ku tak putus harapan. Original song guna Gm ada disertakan di bawah Am G Am Dm Relaku menunggumu G C Seribu tahun lama lagi Dm Tapi benarkah hidup aku G C Akan selama ini Dm E Am Biar berputar utara selatan F Dm Ku tak putus harapan E Am Sedia setia Dm Relaku mengejarmu G C.

Relaku menunggumu seribu tahun lama lagi. Tenang lah gelombang lautan. Ada kah engkau pasti ini tuk selama lama nya.

Am G Am1st verse. Rela ku menunggu mu seribu tahun lama lagi. Rela ku mengejar mu seribu batu jauh lagi.

Tapi benarkah hidup aku akan selama ini. Correct tabs content with proposed changes Explain why you suggested this correction. Relaku menunggumu seribu tahun lama lagi.

Biar berputar utara selatan ku tak putus harapan. Tapi benar kah kaki ku kan tahan sepanjang jalan ini. Tapi benar kah kaki ku kan tahan sepanjang jalan ini.

Tapi benarkah kaki ku-kan tahan sepanjang jalan ini. Tapi benar kah hidup ku kan selama ini. - Seribu Tahun Ini versi A minor untuk mudah main.

Relaku meDmnunggumu seribGu tahun laCma lagi Tapi benaDmrkah hidup aku AkGan selamCa ini Biar bDmerputarE utaraAm selatan SEedia sAmetia2nd verse.


Pin By Dn 0 On Photo Plants Flowers Photo

Related : relaku menunggumu seribu tahun lama lagi.